Замовити дзвінок
Укр Укр
Безкоштовна доставка по Україні від 1000 грн.

Доставка і оплата

Вся діяльність інтернет-магазину "ЄвроКамін" повністю відповідає "Закону про захист прав споживачів" і жодним чином не порушує його.

Наш інтернет-магазин працює:

  • з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 18-00;
  • субота, неділя з 10-00 до 17-00.

Оформити замовлення за допомогою нашого сайту ви можете цілодобово. Прийом замовлень телефоном менеджери інтернет-магазину здійснюють згідно з графіком роботи.

Як оформити замовлення на сайті?

Виберіть потрібний товар в нашому каталозі, далі натисніть кнопку “В кошик”. Всі товари, які ви вибрали, відображаються справа  в розділі "Кошик". Тут ви можете додавати, видаляти та навіть змінювати кількість вибраних товарів. Після того як в замовлення додані всі потрібні товари, натискаємо “Оформити замовлення” в “Кошику”. У форму, яка з'явилася, потрібно без помилок внести всі дані. Перед їхньою відправкою рекомендуємо уважно перевірити ще раз всі заповнені поля, адже від цього буде залежати подальша робота з замовленням. На зазначену електронну пошту прийде лист з підтвердженням зробленого замовлення. Незабаром (в робочі години) з вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить всі деталі та спосіб доставки. Після цього замовлення вважається прийнятим і виконується.

Доставка замовлень по території України:

Камінні топки, чавунні печі, двері для камінів, а також всі інші товари доставляються замовнику компаніями-перевізниками. В їхньому числі:

  • «Нова Пошта» www.novaposhta.ua;
  • «Делівері» www.delivery-auto.com;
  • «Нічний експрес» www.nexpress.com.ua;
  • «Автолюкс» www.autolux.com.ua;
  • «Міст Експрес» www.meest-express.com.ua.

Точні терміни доставки повністю залежать від цих компаній (від 2 до 7 днів).

Умови безкоштовної доставки замовлень по території України:

  • Нова пошта - при замовленні від: 10 000 грн.* (за виключенням бренду "Мир танров" і акційних позицій Kratki, доставка товарів цих брендів повністю оплачується замовником),
  • Делівері - при замовленні від: 10 000 грн.* (за виключенням бренду "Мир тандыров" і акційних позицій Kratki, доставка товарів цих брендів повністю оплачується замовником),
  • Автолюкс - при замовленні від: 10 000 грн.* (за виключенням бренду "Мир тандыров" і акційних позицій Kratki, доставка товарів цих брендів повністю оплачується замовником),
  • Нічний експрес - при замовленні від: 10 000 грн.* (за виключенням бренду "Мир тандыров" і акційних позицій Kratki, доставка товарів цих брендів повністю оплачується замовником),
  • Міст експрес - при замовленні від: 10 000 грн.* (за виключенням бренду "Мир тандыров" і акційних позицій Kratki, доставка товарів цих брендів повністю оплачується замовником).

— доставка товарів здійснюється по всій території України;

— замовлення відправляється протягом 1–3-х днів з моменту оформлення замовлення, виключаючи вихідні та святкові дні. Доставка займає 2–4 робочих дні, залежно від міста призначення і вибраного способу доставки;

— доставка по Україні здійснюється транспортним перевізником «Нова Пошта» або будь-якою іншою логістичною компанією до пунктів самовивезення або за адресою. Замовлення може безкоштовно зберігатися на складі «Нової Пошти» протягом чотирьох днів, після чого відправляється назад;

— товари доставляються до адреси одержувача без занесення і підйому на поверх;

— час і умови доставки Ви можете погоджувати зі співробітниками нашого магазину;

— для отримання товару Вам необхідний паспорт і номер транспортної декларації, який ми повідомимо Вам після відправки;

— весь товар перед відправкою перевіряється на комплект і відсутність механічних ушкоджень нашими співробітниками.


Якщо Ви оплачуєте товар при отриманні на відділенні транспортної компанії (післяоплата), пам'ятайте про плату за послуги транспортної компанії по поверненню платежу:

  • Нова Пошта + 2% від суми оплати + 20 гривень за пересилку,
  • В інших випадках післяоплату Ви оплачуєте згідно з тарифами компанії перевізника.

Увага!

При відправці товару клієнту ми уважно оглядаємо товар на цілісністькількість і страхуємо його на 100% - повну вартість. Тому за цілісне та кількісне транспортування товару повністю відповідає компанія-перевізник. Просимо уважно оглядати товар при отриманні на відділенні або доставці кур'єром. У разі не відповідного виду, кількості товару і/чи ушкодження зовнішнього пакування, просимо терміново повідомити менеджеру і скласти Акт-претензію на компанію-перевізника. Ні в якому разі не приймайте ушкоджений і/чи не у відповідній кількості товар, перш ніж не поспілкуєтеся з менеджером. На товар, пошкоджений при транспортуванні гарантія не розповсюджується, пошкоджений товар обміну і/чи поверненню не підлягає!